1/27/2014

# 04 Prawdziwa twarz G-Dragona

Huhu~ moi drodzy, mamy karnawał. W związku z tym zapraszam Was wszystkich, w imieniu pewnej fanki, w niesamowite miejsce. Ale uważajcie, ta notka może spowodować groźne skutki uboczne…

Po 1… bezsenność
Po 2… rozbudzenie weny do pisania soczystych fanfików
Po 3… ogromną, wszechogarniającą ZAZDROŚĆ - tak, nawet ja ją czuję…

Gorączkę "sobotniej" nocy czas zacząć!~

autor: Caitlin - fanka z Kalifornii, która przyjechała do Korei w ramach wymiany studenckiej i spędziła tam prawie rok (sierpień 2010 - czerwiec 2011)
gdzie: Seul, dzielnica Itaewon, klub Rococo
kiedy20 listopad 2010
co się działo: kręcenie teledysku High High [GD&TOP]
źródłocaitlininkorea.wordpress.com

hahahahaha say lalalalala~

Już czas, żebym opowiedziała o tej nocy. Spóźniłam się tylko o miesiąc… [przyp. tłum. Caitlin dodała tę notkę 30 grudnia]

Jak już wcześniej wspominałam, 20 listopada byłam razem z przyjaciółmi w klubie Rococo w dzielnicy Itaewon na imprezie High High GD i TOPa. Dostaliśmy się tam dzięki szczęściu i znajomościom. Dzień wcześniej byliśmy w tym samym klubie i zobaczyliśmy plakat, na którym ogłoszono, że GD i TOP będą bawić się tu następnej nocy. Nie wiedzieliśmy, o co chodzi, ale chcieliśmy to zobaczyć. Następnego dnia próbowaliśmy dodzwonić się do klubu i zapytać o więcej szczegółów, ale żaden numer nie działał. W końcu zadzwoniliśmy do organizatora - tego, który dzień wcześniej robił imprezę, na której byliśmy - i zapytaliśmy go, czy nie wie przypadkiem czegoś o nadchodzącej imprezie. Okazało się, że zna organizatorkę eventu i zapytał ją, czy są jeszcze wolne miejsca. Powiedziała, że są, ale tylko dla trzech osób. I w taki sposób Roger, Karina i ja dostaliśmy się do środka. Farciarze, farciarze, farciarze z nas.

Czuliśmy się bardzo onieśmieleni, stojąc w kolejce. Przynajmniej ja, haha. Niemal wszyscy tam byli Koreańczykami, mieli ciuchy, które wyglądały na bardzo drogie, piękny makijaż i doskonale ułożone włosy. Czułam jakbyśmy byli piątym kołem u wozu.  Nigdy nie czułam się tak przeciętnie i obco, jak wtedy, haha. Jeszcze w kolejce musieliśmy podpisać zgodę na wykorzystanie wizerunku do każdego zdjęcia, czy nagrania, które mogliby nam zrobić w środku. Nieco później wysoki facet w okularach zatrzymał się przy nas na chwilę, idąc wzdłuż kolejki i powiedział: "Ale zimno!". O tym za moment, hahaha.

Dostaliśmy się do środka i było jeszcze mało ludzi. Przy stole dla VIPów zobaczyliśmy modelki z pudełkami na głowie. Mało kto tańczył na parkiecie. Wielu ludzi po prostu stało wokół niego; pili i rozmawiali. Pierwszego zawału dostałam, gdy zobaczyłam przechadzającego się Seungriego. Zaczepiał wszystkich i każdego z osobna. Wtedy uświadomiliśmy sobie, że to ON był tym facetem w okularach, który do nas zagadał. Nie mogliśmy uwierzyć, że go nie rozpoznaliśmy.  Potem zobaczyliśmy stół dla VIPów, przy którym siedzieli GD i TOP. Próbowaliśmy zrobić im szybkie zdjęcia z ukrycia, jak jacyś podglądacze, haha. Wciąż było zbyt pusto i cicho, żeby zacząć zachowywać się, jak szaleni fani. Nikt się tak jeszcze nie zachowywał. Potem do ich stolika przysiadł się Taeyang. W końcu fani zaczęli gromadzić się wokół stołu, dopingować, robić zdjęcia i nagrywać, więc zrobiliśmy to samo. 

GD i TOP wystąpili z piosenkami How Gee i High High, oba występy nagrałam. Zobacz poniżej! 

Po występach zaczęła się prawdziwa klubowa noc. Wszyscy tańczyli i świetnie się bawili. GD, TOP, Seungri i Taeyang raz pili przy stole, raz tańczyli w tłumie, a raz na wysokich platformach. Każdego z nich można było dotknąć czy to przechodząc obok, czy przybijając im piątkę, kiedy schylali się z wysokich platform, wyciągając ręce. Właściwie to Taeyang dotknął mnie w pewnym momencie, gdy moja uwaga skupiła się na siedzących przy stoliku GD i TOPie. Poczułam rękę na ramieniu i odwróciłam się. To Taeyang próbował przecisnąć się do stołu. Ach!
[Seungri, TOP, GD, Taeyang]

Potem Caitlin dzieli się z nami swoimi najlepszymi momentami. Wspomina, że Seungri i GD zatańczyli razem z nią i jej przyjaciółmi. 

Przechodzimy do najważniejszego… i może sama o tym powiem, bo już nie wytrzymam XD


Dziewczynka ze zdjęcia i z mv High High, którą Tabi tak ściskał to nie kto inny, jak nasza Caitlin! Farciara, nie? 

Ale, jak do tego doszło?

Moment, kiedy TOP wciągnął mnie do środka kółka… To było tak niespodziewane, że na pewno wyglądałam jak idiotka, ponieważ byłam w takim szoku, że kompletnie nie wiedziałam, jak mam się zachować. Jedyne, co mogłam zrobić to dalej tańczyć i zachowywać się w miarę normalnie, co mi do końca nie wyszło, bo byłam bardzo zdenerwowana. Jedyne, co tak naprawdę pamiętam to to, jak mocno mnie ściskał! W pewnym momencie jego twarz znalazła się tuż przy mojej - czułam, jak jego policzek dotyka mojego! Ta wielka kamera przed nami była naprawdę onieśmielająca. Z pewnością wzmogła moje zdenerwowanie. Wszystko skończyło się dość szybko, a potem po prostu wróciłam do kółka z mętlikiem w głowie i walącym sercem, haha. To wystarczyło, żeby mnie uszczęśliwić. Możecie sobie tylko wyobrazić moje zdziwienie i radość, gdy ten moment pojawił się w MV. Przecież mi nie zdarzają się takie rzeczy… Ale widocznie jednak mogą przytrafić się każdemu, więc… nigdy nie traćcie nadziei!

[Seungri - 0.05, GD - 0.21, TOP - 2.02]
  
Jeśli obejrzycie całość, zobaczycie, że wciągali do środka kółka również inne dziewczyny, i to kilka razy. Ale wyglądało na to, że wszystkie były Koreankami. Jestem pewna, że, jak zauważyło wiele osób, jedyny powód, dla którego wybrali do MV akurat ujęcie ze mną, a nie z Koreankami, był taki, że jestem biała i z niewiadomych powodów chcieli mieć w MV białe dziewczyny. Więc, szczęściara ze mnie, że urodziłam się właśnie taka, a nie inna, haha…

Jedyną rozczarowującą rzeczą tamtego wieczoru to nieobecność Daesunga, który jest moim ulubieńcem… Ale wiem, że nie mam prawa na nic narzekać. To była niesamowita noc i zdaję sobie sprawę, że byłam ogromną szczęściarą, że mogłam tego wszystkiego doświadczyć. Nigdy jej nie zapomnę!

Luźne wnioski Bang!:

- kurde… kurde… kurde… jak to jedna z komentatorek stwierdziła: zdarłabym jej skórę i założyła na siebie jak płaszcz 
Żałujmy, że nas tam nie było :/…
- … ale jak powiedziała Caitlin, takie przygody mogą się przytrafić każdemu, więc nie powinniśmy nigdy tracić nadziei (chociaż siedząc na tyłku w kraju oddalonym o jakieś 7 tys. km od Korei wcale nie pomagamy swojemu szczęściu kk)
- ta relacja jest moją ulubioną, głównie dlatego, że swoją przygodę z Bangami zaczynałam od płyty GD&TOP i mam do niej niegasnący sentyment :D
- Smok był już bardzo nawalony kk
- Tabi na zdjęciu z telefonu wygląda dokładnie tak samo, jak na ekranie TV o_O młody bóg normalnie kk

Jedno ze zdjęć Caitlin (więcej na jej blogu)

- a Sri, już kolejny raz pokazuje nam jaki jest otwarty i uroczy <3
- na końcu i tak musiała ponarzekać, jak nic ma polskie korzenie XD

Żeby miło zakończyć dzień/wieczór pełen G-TOPa, mam dla Was kilka fajnych bonusów!


[mix fancamer z High High MV party, nie tylko tych Caitlin]

[mp3]

[Trochę pikantnego G-TOPa nie zaszkodzi, prawda? 
Zobacz, czy Tabi w końcu namówi Smoka na małe co nieco na górze XD]

4 komentarze:

  1. oglądałam ten moment chyba ze 100 razy *.* tak bardzo zazdro ;( a o w sumie dobrze bo jako białe mamy większe szansę na zauważenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest pozytywne myślenie XD Trzeba się tylko jakoś dostać do tej Korei…

      Usuń