01.07.2013

Fanboys & Fangirls G-Dragona

Smoczy, oprócz swoich ukochanych VIPiątek, co mu nie szczędzą pochwał (i krytyki), ma również inne, uprzywilejowane grono fanów. Ich wyjątkowość polega na tym, że mogą podotykać sobie ile wlezie, bo sami są celebrytami


Fani w gwiazdorskiej obsadzie:


Angelababy 
Chińska celebrytka znana ze swoich operacji plastycznych. Na gali MAMA 2012 w Hong Kongu podobno wymieniła się ze Smokiem numerem telefonu i VIPy prawie ją zaszczuły. 
MAMA 2012 w Hong Kongu

Park Myung Soo 
Komik; członek stałej obsady Infinity Challenge (słynny program bez skryptu, za to z mnóstwem starych i wrednych dziadków kkk). Wystąpił razem ze Smokiem na festiwalu West Coast Highway (odcinki 253-256) z piosenką I Cheated, którą Dragonia zrobiła specjalnie na tą okazję (bo kocha Infinity Challenge)

Takie piosenki to ja rozumiem.
Stare dziadki uwielbiają wkręcać gości swojego programu

Han Ga In 
Koreańska aktorka coraz większego formatu. Kiedyś wyznała, że ma telefon zapełniony fotami Smoka. Była również widziana w tłumie na ostatnim, solowym koncercie Dragonii w Seulu. I ma męża - też fana.

Zaśliniona Ga In na MAMA 2012 w Hong Kongu

Hwang Jung Min
... będąc na smoczym koncercie ostentacyjnie pokazywał kim jest.


L.Joe
Członek zespołu Teen Top (znani fanboye Bangów). Smok jest jego wzorem do naśladowania
Następny…

Na razie jedyne, co robi (żeby sięgnąć doskonałości miszcza) to często zmienia kolor włosów

Jeong Guk
I następny… Tym razem maknae zespołu BTS (Bangtan Boys).

Słodkie dziecko. Po co się tak marnuje? XD

Dakota Fanning
Chciała spotkać się ze Smokiem podczas swojego pobytu w Korei, ale przez napięty grafik nie wypaliło. 

Ta fanka akurat jest mocno podejrzana. Jej agent wyparł się telefonu do YG z prośbą o spotkanie, więc można wnioskować, że był to jedynie efekt marketingowy mający na celu wypromowanie produktów koreańskiego jubilera, które Dakota wówczas reklamowała.







Kevin McHale
To ten, co jeździ na wózku w Glee. Na pytanie fana o to, kto jest jego ulubionym, k-popowym artystą odpowiedział jednym słowem. 

Smoczy fani wyglądają względnie normalnie

No tak, ale ci wszyscy ludkowie są niczym w obliczu Fana nr 1 - Sri

Filmik sporządzony na urodziny lidera - 18.08.12. 
Aż strach pomyśleć, co wymyśli w tym roku XD

[tłumaczenie]

Dziś są urodziny lidera Big Bang - G-Dragona. Gratuluję ci z całego serca z okazji twoich 25 (24) urodzin. Nawet jeśli jesteśmy daleko od siebie [Seungri był wtedy w Japonii], wysyłam ci to świąteczne wideo. Naprawdę oczekuję twojego solowego albumu, który ma być wkrótce wydany i zastanawiam się jaka muzyka na nim będzie. Mój Kwon Ji Yong hyung! Kocham cię! Ponieważ  nie ma tu Ji Yong hyunga zdmuchnę świeczki. Ji Yong hyung - Hwaiting!

Bosz…


[AKTUALIZACJA]

Kim Woo Bin
Model, aktor, przystojniak… W którymś programie wyznał, że chciałby się ze Smokiem spotkać. Niedługo po tym wyznaniu Dragonia zadzwoniła do niego osobiście i się umówili. Dlaczego zrobiła coś, czego nigdy nie robi? Być może pomógł tu fakt, że Woo Bin jest bardzo podobny do Tabiego…

Lee Jong Suk
Kolejny fan z rodzaju "och-jaki-Smok-jest-charyzmatyczny". Co ciekawe, był uwikłany w bromance w jednej z dram z Kim Woo Binem. 


Jo Kwon
Pisał do Smoka na twitterze, nawalili się razem na jednej imprezie, mieli się wymienić płytami… Czy coś jeszcze muszę tu dodawać?


Sunhwa
Członkini girlsbandu Secret i była żona Kwanghee w We Got Married. Będąc w programie powiedziała, że Smok jest jej ideałem. (W sumie to miała nadzieję, że to on będzie jej mężem kk) Niedawno przyznała, że Dragonia ma wspaniały uśmiech. No ciekawe, czy coś z tego wyniknie…


Takahashi Ai 
Była członkini japońskiego girlsbandu Morning Musume i fanka Big Bang. Na pytanie, kto jest jej ulubionym członkiem w BB, odpowiedziała - zgadnijcie, co?


Lee Joon
Pan z MBLAQ. W Smoku kocha przede wszystkim jego uśmiech :)

Papa Yang
Największy fanboy EVER (oprócz Sri)! Zresztą sami zobaczcie…


Bam Bam 
Chłopczyk z nowego zespołu JYP - GOT7. Kilka miesięcy temu przyznał, że jego wzorem do naśladowania jest Smok. Dlaczego? Bam Bam: „Tworzy świetną muzykę i dobrze się ubiera.”

Chłopczyk napisał nawet do S. całkiem długi list…

Do G-Dragon sunbaenim

Nazywam się Bam Bam z GOT7 i właśnie zadebiutowałem. 
Lubię Cię od małego i myślę, że dzięki temu mogłem tak daleko zajść. 
Dam z siebie wszystko, więc proszę, obserwuj moje dalsze poczynania. 
Jesteś moim bohaterem~ 
Dziękuję Ci za wszystko.

Bardzo to WSZYSTKO wzruszające. Szkoda tylko, że Smok nigdy tego nie przeczyta…

Yeo Jin Goo
Bardzo popularny aktor dziecięcy. TAK - jest niepełnoletni. Bam Bam zresztą też. Ostatnio uznał, że Smoka lubi bardziej niż girlsbandy. To się nazywa miłość. A oto słówko prosto do S. …

Yeo Jin Goo: "Hyung, nie mam pojęcia, kiedy to się stanie, ale bardzo chcę się z Tobą spotkać. Chciałbym się do Ciebie zbliżyć.”

Co oni wszyscy z tym zbliżaniem się? 

Haru
Widzę, że wiek nam się sporo zaniża, bo Haru - córka Tablo z Epic High - ma zaledwie 4 lata, a już wie, czego chce. A konkretnie „Jiyonga oppy”. Do niedawna jeszcze szalała za Tae, ale jak sama stwierdziła „wtedy byłam jeszcze dzieckiem”. Wszyscy chyba po trosze rozumiemy Haru, przecież serce fangirla wręcz stworzone jest do niewierności - za dużo pokus XD

Jaden Smith
Syn sławnego ojca Willa Smitha. Spotkał Smoka w agencji YG (i pewnie wiele razy później). Na Twitterze napisał: G-Dragon jest moją inspiracją.


9 komentarzy:

  1. Haha g dragona nie da sie nie kochać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak raz w Dragonię wdepniesz, ciężko potem wyjść kkk

      Usuń
  2. Racja hahaha chociaż ja nadal wole Tae <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Haru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ^^ dobrze ma mała w rodzinie YG

      Usuń
    2. pozazdrościć tej małej tylko można:(

      Usuń
  4. Do Dragoni dotarł list od BamBam'a. Przytulił go nawet, smok taki kochany.<3 https://www.youtube.com/watch?v=mTDOwmhxyt8

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwwww widziałam ^^ słodkooo

    OdpowiedzUsuń