11.08.2014

# 06 Prawdziwa Twarz G-Dragona i TOPa



autor: koreańskie VIPy
gdzie: Seul
kiedy: od 2006
źródło: forvips.wordpress.com

01 Dobre serce charyzmatycznego TOPa



Dziewczyna siedziała w metrze, ukradziono jej portfel. Płakała, ale nikt nawet na nią nie spojrzał, nikt nie zapytał, co się stało. Dziewczyna podniosła telefon i zadzwoniła do swoich przyjaciół, mówiąc im o sytuacji, w której się znalazła i pytając osoby po drugiej stronie linii, co powinna zrobić, nie mając przy sobie absolutnie żadnych pieniędzy. Wówczas jeden chłopak podszedł do niej i dał jej 20.000 wonów (ok. 60 zł). Dziewczyna podziękowała i zapytała, jak ma się z nim skontaktować, żeby oddać pieniądze, nalegała na oddanie kasy. Chłopak nie odpowiadał, więc ona wciąż go pytała. W końcu zdjął czapkę i powiedział: "Możesz zwrócić mi kasę, kupując album Big Bang". 

Tym chłopakiem był TOP.

02 "TOP-ssi uratował mi życie"


To zdarzyło się jakiś czas temu… nie zmyśliłam tego. Jeśli czujesz, że to zrobiłam, po prostu nie czytaj tego i nie zostawiaj hejterskich komentarzy.

Mam teraz 26 lat. To zdarzyło się w 2006, kiedy Big Bang jeszcze nie zadebiutowało. 

Ci, którzy mieszkają w Sinsadong, wiedzą że na największym skrzyżowaniu znajduje się obecnie wielka kawiarnia Caffe Bene. Tam właśnie pomógł mi TOP-ssi… przesadą byłoby, gdybym napisała, że uratował mi życie. Nawet jeśli to trochę późno, ale być może to zobaczysz, dlatego to piszę. 

Tamtego dnia chciałam przejść przez skrzyżowanie. Miałam na sobie słuchawki i pisałam ze swoim przyjacielem, więc cała moja uwaga była skupiona na telefonie. Kiedy przechodziłam przez jezdnię, jakiś mężczyzna poklepał mnie po ramieniu, więc zdjęłam słuchawki. Mężczyzna był trochę po 20-stce. Stwierdził, że ma mi coś do powiedzenia i że widzieliśmy się wcześniej wiele razy. Gadał pierdoły i odciągał mnie w swoim mocnym uścisku. 

Jeśli odejdzie się trochę od skrzyżowania, natrafi się na wiele spożywczych sklepików przy ulicy (zaraz obok ulicznych stoisk). Zaciągnął mnie tam. Byłam przerażona i zaczęłam słabnąć.

Gdy zaciągnął mnie w róg alei, zasłonił mi dłońmi usta. Byłam zbyt przestraszona… straciłam swoją energię. Jak dziewczyna może powalić faceta dwa razy większego niż ona? W tym momencie podniósł moje ubranie i dotknął ręką bielizny. 

Czułam obrzydzenie. Nie mogłam z nim walczyć, jedyne co mogłam to płakać. 

Nagle usłyszałam głos młodego mężczyzny. Zapytał: "Co robisz?" i wtedy pomyślałam, że ktoś przyszedł mnie uratować. Użyłam całej swojej siły i odepchnęłam dupka od siebie, ale on miał tupet, by odpowiedzieć: "To moja dziewczyna, nie twój interes @#$@%@#$@". Powiedziałam chłopakowi, że pierwszy raz widzę tego dupka. Krzyczałam i płakałam, mówiąc że właśnie jestem przez niego gwałcona. 

Chłopak powiedział do tamtego faceta: "Powinieneś zachowywać się na swój wiek. Dlaczego robisz takie rzeczy?". Potem wziął moją rękę i zaczął mnie ciągnąć w stronę tamtego skrzyżowania. 

Byłam naprawdę wzruszona. Wciąż nie mogłam się uspokoić po tym, co się wydarzyło… jedyne co robiłam to trzęsłam się niekontrolowanie, ponieważ wciąż byłam przerażona. Chłopak powiedział ciepło: "Musiałaś się przestraszyć. Wszystko już dobrze. Spaceruj zawsze w zatłoczonych miejscach… w tej alei z tyłu zdarza się wiele tego typu wypadków." 

Potem odprowadził mnie pod dom. Tak, ten przystojny młody mężczyzna to TOP-ssi z Big Bang.

Nawet jeśli był wtedy młodszy ode mnie, był znacznie odważniejszy. Może czytasz to w tym momencie? Kk… bardzo ci dziękuję. Z uwagą obserwuję twoją karierę i zapisałam się do fanklubu. Opowiedziałam swoim przyjaciołom o twojej odwadze. 

Słyszałam twoje piosenki. Proszę, pracuj dalej równie ciężko i dalej rób muzykę. Będę na każdym waszym koncercie. Dziękuję ci z całego serca - Choi Seung Hyun goon.

03 Jiyong broni swojej fanki


Sasaeng czekał na Big Bang późno w nocy pod ich wspólnym mieszkaniem. Przyszedł jej chłopak i próbował ją zabrać spod tego mieszkania. Podczas, gdy próbował ją odciągnąć, ona zapierała się i powtarzała: "Zostaję tu, nie jesteś moją matką, zostaw mnie w spokoju." Jej chłopak zaczął ją popychać, wyzywać od wariatek i pytać, dlaczego tam sterczy. Wtedy podszedł do nich chłopak i złapał za rękę tamtego, mówiąc: "Proszę, nie bij swojej dziewczyny". Tamten zaczął się bronić, mówiąc że nigdy jej nie uderzył, podczas gdy nowy wziął za rękę sasaenga i złapał dla niej taxi. Powiedział jej: "Robi się późno, twoi rodzice będą się martwić". Zapłacił nawet za tę taksówkę. Tym chłopakiem był nasz uwielbiany Kwon Jiyong aka G-Dragon.

Podsumowanie:

LOL LOL LOL… i jeszcze raz LOL

Ktoś się naoglądał za dużo dram…

4 komentarze:

  1. Leżę i nie wstaję. (*_*)
    Normalnie historie jak w dramie lub jakimś opowiadaniu. Cóż za dobroduszność TOP'a (i G-Dragon'a) tutaj xD
    Druga była taka ładna i chyba podobała mi się najbardziej. Taka idealna :P
    Jestem ciekawa czy jakaś część którejś historii jest prawdą.

    ~ Nosz normalnie czułam się jakbym dostawała dedykację xD ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo Omo dedykacja z gwałtem w tle xd

      Usuń
  2. Ji Yong broni swojej fanki ? Przecież każdy wie ze ta zadufana w sobie zimna księżniczka jest za leniwa i dupy nie ruszy ... Nawet nic nie nagra :< A tak ogólnie mówiąc to wyobraźnię fanek sa troszkę potyrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę?? haha Może tam jakiś paparazzi był :)

      Usuń