25.07.2014

Dlaczego lubisz EXO? - czyli trollowanie na Allkpopie

Nie jest tak, że ja EXO nienawidzę czy coś. Ja po prostu nie wiem, dlaczego są AŻ tak popularni. Nie rozumiem tego.

Więc postanowiłam się dowiedzieć. Zadałam jedno pytanie - Dlaczego lubisz EXO? - zagranicznym fanom na Allkpopie (i trochę ich przy tym strollować kkk).

Od razu powiem, że odpowiedzi nie były zaskakujące… (ale niektóre były zabawne xd)


Ja: DLACZEGO lubisz EXO?

Zastanawiam się nad tym, aby wynieść EXO na szczyt jako moją nową ulubioną grupę. Potrzebuję jednak więcej informacji :) Dlaczego ich kochacie? Dlaczego są tacy wyjątkowi?

Być EXOtic czy nie być?

Spróbujcie mnie przekonać xd

1.

Nie KOCHAM EXO, ale uważam, że są ok. Jeśli ich lubisz, to ich lubisz. Myślę, że bez powodu. Osobiście wolę grupy, które są utalentowane jako całość.

2. 

Silne wokale, dobrzy tancerzy i muzyka, którą lubię. Jako bonus dodam osobowości członków. Wygląd oczywiście jest jeszcze kolejnym bonusem. 

Zostań Exotic :)
Mogłabym dać ci tony linków, w których pokazują, że są zabawni, uczuciowi i utalentowani, ale idę zjeść kolację~
właściwie jestem tylko leniwa

Powinnaś dać im szansę :)

3. 

Po pierwsze, a myślę, że najważniejsze, kocham EXO, bo kocham ich muzykę. Po drugie, przez osobowości członków. 

4. 

Ich muzyka.

5. 

Ponieważ "My Lady" to perfekcyjna piosenka. (zgadzam się kkk)

6.

Ich piosenki są dobre, ale w programach rozrywkowych nie wydają się otwarci ani nic w tym stylu.

7.

Więc, naprawdę pokochałam ich muzykę od samego początku. Nie wydali jeszcze piosenki, która by mi się nie spodobała. Poza tym uważam, że chłopcy są naprawdę kochani, zabawni, ciężko pracujący i każdy z nich ma swój własny talent. Wygląd też jest na plus.
Ogólnie, bycie ich fanem mnie uszczęśliwia. Z pewnością mają coś w sobie i wiem, że nie tylko ja tak uważam. Nigdy nie kochałam żadnej grupy tak, jak kocham EXO.

8. 

Ponieważ są z SM. (pffffft kkk)

9.

Ja nie kocham.

LOL właściwie myślę, że cała 12 (no tak 12?) jest utalentowana i dobrze się prezentuje. Nie mogę tego powiedzieć o wszystkich wielkich grupach. Poza tym, są mixem całkiem porządnych talentów. Jedni potrafią rapować, inni mają niesamowite wokale, grają na instrumentach, są niesamowitymi tancerzami, kompozytorami, tekściarzami. Mają też kilka całkiem dobrych piosenek. Nie mogę powiedzieć, że jakiejś nie lubię.

10.

Ponieważ są utalentowani i przystojni i mają świetne osobowości.
kaiyeol 4ever

11.

Czy kiedykolwiek słuchałaś ich piosenek? SM nie żartuje, gdy chodzi o EXO. Jedyna ich zła piosenka to "WOLF". Nie musisz ich lubić samych w sobie, ale ich piosenki są ZŁOTE.

EDIT: I mają D.O.

Przyszły król R&B Korei Południowej.

zaczyna się od 1:15


12.

Niektórzy mówią, że lubimy ich tylko za wygląd, ale to nieprawda. Są również bardzo utalentowani i potrafią sprawić, że fanka zemdleje tylko przez jedno puszczenie oczka. Dlatego właśnie są perfekcyjni!

13.

Nie potrzebujesz powodu, żeby kogoś kochać, więc nie sądzę, że muszę cię przekonywać do tego. Jeśli chcesz zostać fanką, zostań, jeśli nie, rób co chcesz. Jeśli chcesz, żebym dała ci kilka filmików OK, ale przekonywać cię do czegoś lub kogoś…?

To wideo może otworzyć ci oczy :)


14.

Nie kocham ich, ale ich lubię. Oczywiście są członkowie, które lubię bardziej od innych (dokładniej ich osobowości). Głównym powodem, dla którego ich lubię jest to, że mogę wysłuchać ich całego albumu i nie mam ochoty go przewijać. 

15.

To jedna z niewielu grup, które lubię przez ich piosenki. I są przystojni.

16.

EXO są ok, ale ich fani są bardzo zabawni.

17.
  1. świetna muzyka
  2. świetne osobowości
  3. talent
  4. wygląd
18.

Chen

19.

piosenka (tak, kocham "WOLF")
wygląd
taniec
Kai (tak, Kai jest powodem samym w sobie, by lubić EXO)

20.

90% dzięki ich muzyce i talentowi, 9% przez osobowości, 1% przez Chanyeola lol

21.

Jestem fanboyem i bardzo lubię EXO dzięki:
> osobowości
> choreografii
> świetnym wokalom

22.

Mają twarz, talent, dobre piosenki i osobowość
(ps Mają Luhana, tak długo, jak będzie w grupie, nie opuszczę fandomu)

23. 

Lubię EXO dzięki:
--> świetnym piosenkom
--> wyglądowi
--> urokowi osobistemu i osobowości
--> talentom
--> niesamowitym układom i występom

i dlatego, że mój ulubiony pairing jest w EXO… kaisoo

24.

Jestem wielką fanką EXO-M, ale nie EXO-K.

Nie jestem Chinką (ani Koreanką), ale czuję, że chińskie wersje ich piosenek mają więcej uczucia i mocniejsze wokale.

25.

Właściwie pokochałam EXO dzięki ich programowi Showtime, a nie dla ich muzyki. Teraz jednak to się zmieniło. Ich fandom jest dla mnie zbyt niedojrzały, więc lubię jedynie ich piosenki. Pokochałam większość z nich, nawet "WOLF". Lay i Chen są tacy utalentowani, kocham ich…

Podsumowanie

Wielkie LOL z mojej strony kkk

Prawie wszystkie Exotics kochają EXO za ich… muzykę. Jaaaasne :)

A ja kocham Sri za to…

19 komentarzy:

  1. Chaotyczna wypowiedź: A ja liczyłam, że Sri wyda teledysk do tego w takiej koncepcji. Tak samo jak liczyłam na "shake the world" smoka. ;_; Co do EXO: fanką wielką nie jestem. Dla mnie nie mają jakiegoś takiego "kształtu". Zrobili się sławni od razu. Nie mieli żadnego okresu debiutu tak jak inne grupy. Byli sławni od samego początku. SM dobrze ich sobie "wytrenowało". No i wielce wkurzają mnie fani. Jak można komuś wsadzić palec do oka, aby wyciągnąć biasowi soczewkę? Irytuje mnie jeszcze fakt, że dla nich EXO jest najlepszy zespołem na świecie i większość z nich nie przyjmuje jakiejkolwiek krytyki. Fakt, faktem parę czepliwych piosenek mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczyłam na to MV TT

      "No i wielce wkurzają mnie fani. Jak można komuś wsadzić palec do oka, aby wyciągnąć biasowi soczewkę?"

      O FUCK O.o

      To ja tylko o tych nieszczęsnych telefonach do Luhana słyszałam...

      Swoją drogą witam Cię Chi - czujesz do EXO to samo, co ja ;))

      (Już myślałam, że pierwszy komentarz tu będzie hejtem kkk)

      Usuń
  2. Nie wiem czy mogę się zbytnio wypowiadać bo moja przygoda z kpopem twa dopiero 2 lata ale... Nie przepadam za tymi wszystkim zespołami jak Exo Sj czy Shinne ich piosenki (większość) mnie denerwuje ... hah jestem świetna BB nie lubię grup w których jest więcej niż 5 chłopaków :)
    W sumie wypowiedz nie ma temat :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, 2 lata to jak 2 wieki - bardzo długo kkk

    5 to dobra cyfra ;) obie z Arą twierdzimy, że najlepsza dla boysbandów - 2 pairingi + samotny kkk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ze w BB jest mały problem bo jakoś sobie nie wyobrażam żeby chłopacy mieli coś ze sobą ... To do nich nie pasuje .... Albo się oszukuje :)

      Usuń
    2. Fakt, ale ja lubię się oszukiwać, że coś jednak jest ;) VIPy miały zawsze trochę mniej rozrywki niż inni.

      Jednak... Jestem prawie przekonana, że Tabi jest gejaszkiem a Smok bi...

      Usuń
    3. To ze Jego Lodowatość jest bo to akurat chyba niestety serio racja :(
      Ale Tabi gejem ?! On w ogóle nie pasuje na geja .... Prędzej bym Teyanga obstawiają ze jest ciepły :D

      Usuń
  4. Ale czy ty widzisz, jak Tabi paczy na Dae? Czy ty widzisz, jak Tabi zachowuje się w obecności kobiet? I jeszcze ten jego kumpel reżyser gejaszek... http://m.youtube.com/watch?v=zxaD0e-_ghc - zobacz to

    Przyznaję, że nie jestem pewna tej jego orientacji, równie dobrze może być po prostu bardzo nieśmiałym facetem, ale jak dla mnie coś tu jednak jest nie tak....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra Dinozaur być może jest (niszczysz mój świat) ... :(
      Z tego wynikało by ze jest to niespełniona miłość ... Dlitte jest za grzeczny :)

      Usuń
    2. Dae go po prostu nie chce TT to rani moje serce i Tabiego też hahaha

      Usuń
    3. Hahaha to dlatego ma wiecznie smutną mordke :(
      A tak z innej beczki ... Czy mi się wydaje czy o Smoku jest ostatnio cicho ? Pewnie siedzi i się opierdala :D

      Usuń
    4. Tak, dokładnie xd chyba ma teraz (kolejne) wakacje. A co z płytą?! Chyba umrę zanim ją w końcu wydadzą...

      Usuń
    5. A ja tak jeszcze dopiszę o pairingach. Mój głupi mózg dopuszcza do siebie kilka mieszanek... Ale w większości Daeś jest hetero... :P
      W sumie to czy tylko ja kiedy widzę napis GDYB to myślę o gdybaniu? Takie 'Gdyb, gdyb..' o.O

      Usuń
    6. Dae MUSI być hetero, bo… GDYBy nie był, zniszczyło by mi to mój pairingowy świat xd

      Ja do tego mówię jeszcze tak, jak się to pisze - gdyb, gdyb…

      Usuń
    7. Wakacje ? Porostu jest leniwy i nie chce mu się ruszyć dupy :) Ja tam nie lubię gdybać :p

      Usuń
    8. Ostatnio przepraszał, że płyta się opóźnia, bo zamiast pracować się bawi -_-' Niech go szlak…

      Usuń
  5. Hahah... Padłam xD Wszyscy kochają ich za muzykę :P Jak tak wymieniali, że:
    -Muzyka
    -Coś
    -Coś
    -Wygląd
    to zastanawiałam się czy nie podają kolejności od drugiej strony... o.O
    Exotics są dla mnie takie nieogarnięte... Nie żebym ja była ogarnięta xD

    Rysiu kochany... czemu nie mógł być cały taki teledysk? Złamałeś moje czekające serce </3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Eksoł...za tyłek Sehuna.
    XD

    OdpowiedzUsuń