9/12/2013

# 02 Prawdziwa twarz G-Dragona i Seungriego



Czasami natrafiam na relacje fanów, którzy spotkali Smoka na żywo. Są BARDZO interesujące i wiele wyjaśniają, więc postaram się te, co ciekawsze, przetłumaczyć XD

Myślę, że nie ma powodu nie wierzyć autorom tych historii, bo to, co za chwilę przeczytacie jest BARDZO prawdopodobne.

autor: fan z Korei Południowej
gdzie: jakaś restauracja - Seul
kiedy: 25 grudzień 2010
co się działo: występ GD&TOP w MBC Music Core (szczęsne czasy, aż się łezka w oku kręci XD)
źródło: nyongtori.tumblr.com



Byłam tak zszokowana i brakowało mi słów... stałam tam i cicho obserwowałam Nyongtory (inna nazwa Gri). GD miał na sobie czarny płaszcz, spodnie, skórzane buty i czapkę na głowie. Seungri włożył szare spodnie i czarną koszulkę. Dobrze wyglądał... jeśli dobrze pamiętam, zdjął później swoją marynarkę. 
W każdym razie, siedzieli naprzeciwko siebie i jedli mięso z grilla (barbecue).

Byłam bardzo ciekawa, dlaczego jedzą w takim miejscu, więc ciągle się im przyglądałam, ale nie mogłam usłyszeć ani słowa z ich rozmowy, bo jadło tam dużo ludzi i było za głośno. 

Obserwowałam ich przez krótki czas. 

Zawsze myślałam, że GD nie traktuje Seungriego dobrze, ale w restauracji widać było, że bardzo o niego dba. Kiedy usmażył już swoje mięso, dał je Seungriemu. Podawał mu też napoje. Seungri jadł ze szczęściem w oczach... byłam taka zazdrosna…

Nagle Seungri powiedział coś do GD. W tym samym czasie mój przyjaciel szykował się do wyjścia. Złapałam go za rękę i zaczęliśmy celowo iść wolniej. Gdybym tego nie zrobiła, mogłabym tego żałować. 

Wtedy GD zaczął kiwać głową i obaj zaczęli zwijać coś, jak małe, czerwone papryczki + inne jedzenie, a potem zaczęli się nawzajem karmić!!!!!!!! 

Myślałam, że tego nie zauważymy, a jednak. Nie wiem, co GD włożył do swojego wrapa, ponieważ po tym, jak Seungri go zjadł, obaj mieli grymas na twarzy… kkk

GD strasznie się śmiał. Seungri wyglądał, jakby zaraz miał się rozpłakać kk. 

Wyglądali jak te pary, którym się zazdrości…

Miło było popatrzeć, jak GD troszczy się o Seungriego; karmieniem i dokuczaniem mu. Ah!

Ah!! Zaraz dostanę zawału z nadmiaru słodyczy kkk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz