15.03.2014

[RANKING] 11 dziwnych zdjęć Big Bang z kampanii reklamowej BSX



Niedawno pisałam o dziwnych fotkach Bangów z reklam G-marketu, ale to jeszcze nic… Ostatnio znalazłam znacznie lepsze „okazy”…



Marka BSX sprzedaje ubrania - takie do chodzenia na co dzień, ale to jest nieistotne. Najważniejsze są tu zdjęcia, które wyglądają tak…

Pojawiają się pytania - co zobaczył Tae i czy rzeczywiście musiał przechodzić akurat „przez” Sri, żeby dotrzeć do celu?
Wow, z jakim zaangażowaniem Smok zapina/odpina te guziki.
Smok, ładnie tak podrywać cudzego faceta?? Niech się tylko Dae w końcu obudzi kk
Omo, Smok się dobiera do obu??? WTF
Widzę ręce - wszędzie ręce XD








Podryw na telefon i/lub „och, zasłabłem, muszę się na kimś wesprzeć” i/lub „sorki, tabi, wziąłem cię za oparcie fotela"?
Podryw na… sutki?
BTW Tabi zawsze musi dotknąć najmniej odpowiedniego miejsca.
BTW 2 …a na twarzy Dragonii czysty, nieukrywany błogostan…














Bosz, rozbierz go w końcu, a nie się czaisz…
BTW Tabi, chyba nie powinieneś mieć takiej zadowolonej miny…

Mistrzowie drugiego planu
Wszystko fajnie, ale to już podpada pod małą orgię…
A TO już nawet JEST całkiem spora orgia!
Dobra, idziemy, nie przeszkadzamy kk





Wkrótce dodam kolejne fascynujące (na odwrót) zdjęcia - przygotujcie się kk

6 komentarzy:

  1. Super! Napisy dopełniają dzieła z twoimi komentarzami :-)
    A te ich pozy jakby jakoś imprezkę prywatną mieli, a nie sesje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dużo G-TOP'a... ^^
    Kocham tego co ustawiał ich do zdjęć, nie tylko ja chcę TaeRi... <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kk proszę~ http://www.youtube.com/watch?v=1UiizuSf-uo

      Usuń
    2. Tęcza... wszędzie tęczaaaa... <3

      Usuń
    3. I jednorożce (no i trochę Taeri) kkk

      Usuń